2020/07/21

Sophie Swinsuit




Umeak ditudanetik hondartza udako planazoa izaten da, lasai-lasai jarlekuan egon ninteke, beraiek Laida izugarri zabalaz gozatzeko aukera duten bitartean. Ez baduzue ezagutzen gerturatu zaitezte, Mundaka alboan eta Izaro irla aurrean dagoen hondartza zoragarri honetara. 

Desde que tenemos niños, la playa es el planazo veraniego, porque mientras ellos disfrutan de la amplitud de la playa Laida, yo puedo descansar en mi tumbona. Si no conocéis esta playa vizcaína, al lado de Mundaka y delante de la isla Izaro,  tenéis que pasaros.


Eta hementxe nago nire #sophieswimsuit a soinean daramadala.  Closet core patterns en patroi hau, bainujantzia den einean ez da josten erreza...kautxozko gomatxo horiek asko nazkatu naute, behin baino gehiagotan soltatu behar izan dut emaitza gustokoa ez zelako, eta hori arrastre bikoitzeko prensatelasa erabili dudala. 

Y aquí estoy con mi #sophieswimsuit. Hay que ser sincera y decir que coser este bikini de Closet Core Patterns no es sencillo, porque coser bañadores no lo es...las gomitas fe caucho me han acabado de aburrir después de tener que soltarlas más de una vez para que quedará decente, y eso que he usado prensatelas de doble arrastre. 





Bestalde ez dizkiot aroak jarri, neurriz konfunditu nintzen eta hala ere jartzen saiatu nintzen, baina hain akabera eskasekoa iruditzen zitzaidan bi aldiz saiatu ostean, azkenean kendu eta aurrera! Esan beharra daukat,  aroarekin egiten duen forma nahiago dudala. Power meshak egonkortasuna ematen dio, kuleroaren aurrekaldeari, horrela jostea asko merezi du. 

Por otra parte, no le he puesto aros. Para empezar me confundí comprándolos pequeños y por otro lado el acabado del pespunte me quedo fatal, lo intente un par de veces y al final desistí. Tengo que decir que me gusta mucho más la forma con aros, pero bueno. El power mesh le da estabilidad a la parte delantera de la braga, os recomiendo comprarlo y coserlo así, queda muy bien.





Oihala eta forroa Ribes i Casalsen erosi nuen, engantxetxoak eta kautxozko goma The sewing caten eta foam, power mesh eta kanutilloak Studio Costura Shopen. 

La tela y el forro es de Ribes i Casals,  enganches y gomas de caucho de The sewing cat,  y por último el foam, el power mesh y los canutillos de Studio Costura Shop. 



Josketa honekin, gozatu eta fustratu naiz, baina horrelakoa da bizitza! Bukatu nuenean nire lagun jostunei esan nien gauza bera diotzuet: neskak, nire bainujantzia zelako zoragarria den esaten hasi zaitezkete! Kar, kar, kar!!! Musu handi bat! 

Con esta costura he disfrutado y me he fustrado, ¡pero así es la vida! Os digo lo mismo que les dije a mis amigas las costureras : chicas, ya podéis empezar a decirme lo mucho que mola mi nuevo bañador.  ¡Ja, ja, ja! ¡Un besazo! 





1 comment:

  1. Mola y requetemola!!!
    Sobre todo porque es todo un reto superado. Zorionak!!!
    Por cierto, con lo del Power Mesh me has dejado "toa loka"...jajaja. Voy a investigar. Siempre se aprende algo nuevo de las costuras de las demás!
    Muxu potolo!!!

    ReplyDelete