2011/12/20

Neguan ezinbestekoak/ Indispensable in winter

Picture from Masustak Eguzkitan

Pasadan asteko sarreran aurkeztu nizkizuen Alo, Eider eta Kistiñe, gaurkoan beraiekin atera nituen argazki gehiago erakutsiko dizkizuet. Osagarrien inguruan hitzegingo dizuet,  edozein outfit itxuraldatzen duten osagarriak.

In one of my last week´s post, I presented you Alo, Eider and Kistiñe, today I´ll show you more picture we took that day. I´ll write about accessories, accessories that can transform any outfit.

Picture from Masustak Eguzkitan

Alok argazki hauetan neguko ezinbesteko osagarria darama, artilezko txapela. Modelo hau, zapala eta alde batera eramaten diren horietakoa da, erosoa eta epela.

In these pictures, Alo´s wearing an essential ingredient in the winter, the woolen hat. This model, which is one of the flat and moved to one side, cozy and warm.

Picture from Masustak Eguzkitan

Eskumuturreko handia aukeratu dugu outfit honetarako. Nire ustez tamaina handiko eskumuturra badaramazu, eraztunak soberan dauzkazu, gainjarritako bitxiak ez ditut inoiz gustoko izan.

We´ve chosen a great bracelet for this outfit. I believe that if you´re wearing a big bracelet, rings are in excess, I don´t ever like to be overlaid on the jewelry.

Picture from Masustak Eguzkitan

Ezingo nintzateke brotxe gabe bizi!! Piloa dauzkat baina beti aurkitzen dut besteren bat gustoko dudana, edo nik sortzen dut berri bat. Alok Annai Tocadosen brotxea darama. Bueltatxoa eman bere blogetik gauza ederrak ditu.

I can´t live without clips! I´ve many but I always find a lot of other clips I like, or I create a new. Alo´s wearing a clip from  Annai Tocados. Check the beautiful things on her blog.

Picture from Masustak Eguzkitan





2 comments: