2018/05/07

Tamarack jacket


Gaurkoan argazki askorekin nator :-) jaka hau jostea izugarri gustatu zaidalako eta emaitza ikusi eta jantzi dudanean, guztiz maitemindu naizelako.

Hoy vengo con un montón de fotos :-) Resulta que coser esta chaqueta me ha encantado y después de terminarla y ponérmela, me he enamorado totalmente.



Grainline Studioren Tamarack jaka da. Grainlinen patroiak ezagutzen dituzue? Armairu batean ezinbestekoak diren basiko itzelak dituzte, estetika sinple eta erabilgarria dela esan daiteke, nik oso gustoko daukat eta beraien patroi batzuk josi ditut dagoeneko. Nire ustetan patroi eskuzabalak dira, hau da neurriz nahiko zabalak, eskertzen den asuntoa...Ideia bat izan dezazuen, 8 bat josi dut eta La Maison Victorren adibidez, 40 bat daukat. Jaka hau lerro zuzenekoa da, ez da estua, hori dela eta nire neurriekin konparatuz apur bat desberdina izan arren, ez dut patroia aldatu. Azkenean, patroi etxe bateko diseinu desberdinak probatu badituzu, zure neurria zein den badakizu.

Es la chaqueta Tamarack de Grainline Studio. ¿Conocéis sus patrones? Para mi son básicos imprescindibles en un armario, de estética simple y muy ponibles, a mi me encantan y ya he cosido algunos de sus patrones. En mi opinión son patrones generosos en tamaño, no talla pequeño y eso se agradece la verdad... Para que os hagáis una idea me he hecho la talla 8 y por ejemplo en la Maison Victor, tengo una 40. Esta chaqueta en concreto es recta, así que aunque alguna medida varía de la que tiene mi cuerpo, no he cambiado el patrón. Al final, si pruebas diferentes patrones de una casa, ya sabes que talla te va bien.




Jaka izatez, josteko erraza da, ez da gauza larregi egin behar, baina puntu interesgarri batzuk ditu. Adibidez bigungarri jarri behar da (bai....euskeraz "acolchado" nola den begiratu eta hori jartzen du, jostun euskaldunok hiztegia sortu behar dugula uste dut), bestalde, sakelek ere beraien lana daukate eta noski, bies zinta guzti hori jarri behar da. Árraste bikoitzeko prensatelasa erabili dezakezue bigungarria jartzeko, baina nire kasuan ez dut erabili makina gustora ibili delako.

La chaqueta en si, no es difícil de confeccionar, pero tiene unos puntos interesantes. Por ejemplo, hay que acolcharla, los bolsillos tienen su aquel y claro esta todo esa kilometrada de bies que hay que poner. Para acolcharla no he utilizado prensatelas de doble arrastre, aunque lo tengo...no lo he usado, porque la máquina me ha ido sin problemas, así que para que ponerlo.






Argazkiko puntura heldu nintzenean, guztiz aluzinatuta nengoen...ze ederra!!! Pentsatu nuen. Nik oihalak buruan izaten ditut, beraien arteko konbinazioak buruan ditut, baina josi arte ez duzu emaitza ikusten eta oraingoan guztiz asmatu dut nire estiloa eta asko gustatzen zait. Kanpoko oihala Nani Iroren oihal eder bat da (Miss Matatabin erosia), gauza espezial baterako erosi nuen eta azkenean ez nuen erabiltzeko denborarik izan, hori dela eta gordea neukan. Web orrian, "brushed cotton" zela jartzen zuen, ez dakit zer den hori, baina ikutzerakoan, gorputza daukan oihala da, suabea eta brilli brilli apur batekin. Barruko oihala IloveKutchin erosi dut eta betegarria ere.

Cuando llegue al punto de la foto estaba totalmente flipada...¡¡¡qué bonito!!! Pensé. Suelo tener las telas en la cabeza, las distintas combinaciones entre ellas están en mi cabeza, pero hasta coserlo no ves el resultado, y esta vez he acertado totalmente, es mi estilo y me encanta. La tela de fuera es una Nani Iro (comprada en Miss Matatabi), que la compré para una cita muy especial y al final no me dio tiempo a coserla, en la web ponía que era "brushed cotton", no se lo que es exactamente pero al tacto es muy suave, no es fina es un poco gordita y tiene unos brillos plateados que me encantan. La tela de forro y el relleno son de IloveKutchi.




Era honetako sakelak oso gustoko ditut. Gainera, patroi honetan barrualdean sakelak zintzilik geratzen dira baina akabera eder batekin. Nik barrualdean bies beltza eta Nani Iroren oihalarekin egindako biesa erabili dut.

Me encantan este tipo de bolsillos. En este modelo el bolsillo queda colgando por dentro, pero queda muy bien acabado y precioso. Por dentro para rematar costuras he utilizado bies negro y el bies que he hecho con la tela de fuera de la chaqueta.





Eta orain trikimailu bat...jostun perfekzionistek guzti hau ez dezatela irakurri kar, kar, kar! Seguru sakrilegioa iruditzen zaiela kar, kar, kar! Beno ba hor doa! Aurreko bi argazkiak ikusi dituzue??? Bertan sakela josi baino lehen egin beharreko pausua dago, sakelaren kokalekua ondo segurtatu. Hiru kapa lodi ditugunez, argibideek jaka puntu horretan albaindu behar dela esaten digu. Nik horrelako sakelak jartzeko josteko makinarekin albaindu dut...bai, bai, bai! Tentsioa 1 ean jarri, puntada 4,5 zm koa eta aurrera! Haria kolorez aldatzea gomendatzen dizuet, horrela errazago kendu dezakezue gero. Hori egin sakelak josi, haria kendu eta izugarri geratu da.

Y ahora un truquillo...las perfeccionistas que no lean esto por favor ¡ja, ja, ja! Seguro que les parece un sacrilegio, ¡ja, ja,ja! ¡Pues ahí va! ¿Habéis visto las dos fotos anteriores? Antes de coser los bolsillo hay que localizar el sitio exacto, para ello las instrucciones recomiendan hilvanar, para que las tres gruesas capas no se muevan mientras estas construyendo el bolsillo. Yo para este tipo de bolsillo y tela, resulta que lo he hilvanado con la máquina de coser...¡si, si, si! He puesto la tensión en 1, el largo de puntada en 4,5 y ¡para delante! Cambiar el hilo de color si lo hacéis, así será más fácil quitarlo después. Después de coser los bolsillos, he quitado el hilo y han quedado fenomenal.






Lan handiena bies guzti hori jartzea izan da. Baina merezi izan du ertzak perfekto geratu dira eta, horretarako Grainlinen argibideak oso ondo daude. Eta kobre koloreko botoi metalikoak, Prymen tenazarekin jarri ditut, hasiera hiruzpalau gaizki jarri nituen...jakaren lodierari erreparatu gabe indar gutxi egin nuelako, baina ia denak perfektu daude.

Lo más laborioso es poner todo ese bies. Pero ha merecido la pena, porque ha quedado perfecto, para eso en las instrucciones de Grainline, viene todo muy bien explicado. Los botones metálicos color cobre, los he puesto con las tenazas de Prym, al principio puse unos cuantos mal porque no me di cuenta del espesor de las telas juntas, e hice poca fuerza, pero ahora están bien puestos y perfectos.



Ba hemen nire jaka, josi eta bi egunetan jarraian jantzi dut, maiteminduta nago. Orain eguraldia epeldu denez beharbada ez dut egun batzutan erabiliko, baina Euskal Herrian badakigu uztailerarte, edozer gauza egin dezakeela kar, kar, kar! Patroi gomendagarri benetan, ederra da, beste bat josteko gogoa piztu zait! Ahaztu baino lehen, jaka hau jostea nahi baduzue Grainlinek tutorial itzela daukala komentatu nahi dizuet (hemen), horrela irakurri eta josteak zenbat denbora eramango dizuen jakin dezakezue.

Aquí esta mi chaqueta, coserla y me la he puesto dos días seguidos, me he enamorado. Ahora parece que la temperatu ha subido y no me la pondré unos días, pero en Euskadi sabemos que hasta julio nos toca aguantar de todo, ¡ja, ja, ja! Un patrón recomendable, es precioso, me han entrado unas ganas enormes de coser otro. Antes de que se me olvide os comento, que Grainline tiene un tutorial muy bueno de como coser esta chaqueta (aquí), leerlo y así podéis imaginaros lo que os costaría coser esta chaqueta.




Nire hurrengo proiektua nire mutil guztientzako kamisetak dira, Coser Cosasek antolatu duen nirekin josia jarraituz. Eta zuk zer josiko duzu? Musu handi bat guztiontzat!!!!


Mi siguiente proyecto será coser camisetas para todos los chicos de mi casa, siguiendo el cose conmigo de Coser Cosas. ¿Y tú qué vas a coser? ¡¡¡Un besazo para todas!!!


4 comments:

  1. Te tengo que decir que yo voté no para estas dos telas porque aqui desde la pantalla no se ve como es esta tela de Nani iro, la veo un floral amarillo clarito . Ahora que dices q tiene dorados , seguro que la tela es mucho mas chula de lo que vemos. Hilvanar a maquina es buenisima opcion!!! Muy buen truco! Te ha quedado una chaqueta estupenda!

    ReplyDelete
  2. Joe Maider ZO-RA-GA-RRI geratu zaizu.... en nau harritzen maiteminduta egotea... oihala pasada bat da eta konbinazioa itzel geratu zaizu!!!! Artistasaaaa

    ReplyDelete
  3. Qué guapa! y no te agobies por simplificar, lo de hilvanar a máquina es genial, yo lo hago hasta para las pruebas... se ahorra mucho tiempo 😂😂

    ReplyDelete
  4. Yo también soy de las que hilvana a máquina ;) Ya te lo dije en IG, se ve una chaqeuta muy cómoda y ponible. Todo un acierto.
    Besos

    ReplyDelete