2018/04/11

Lurex party :-)


Eta hemen nago bi proiektu berri erakusten, bai bai kamiseta eta jertsea, biak josi ditut. Egia esan overlock berria erostea kriston ideia izan da... erosi baino lehenago espero ez nuen erosotasun eta azkartasun bat eman dit. Brother bat erosi nuen Shoptyn eta oso pozik nago, orain konturatu naiz zelako karraka neukan lehen...horrelako gauzak pasatzen zaizkizue? Nik overlockarekin jostea alde batera utzia neukan, ezinezkoa zelako zerbait goitik behera josi denbora tarte txiki batean. Orain kontrakoa da, jesarri eta kamiseta josia daukat, harrigarria benetan!

Y aquí estamos con dos nuevos proyectos, si si ¡dos! He cosido una camiseta y el cardigan. La verdad es que comprar la overlock ha sido una idea fantástica...antes de comprarla no pensaba que me daría tanta rapidez y que sería tan cómoda. Me he comprado una Brother en Shopty y estoy muy contenta, ahora me he dado cuenta de la carraca que tenía antes, ¿os pasan cosas así? Había dejado de lado por completo lo de coser con la remalladora, porque era imposible coser nada de arriba abajo en un corto espacio de tiempo. Ahora me pasa lo contrario, me siento y ya tengo la camiseta, ¡es flipante!



Argazkietan milaka aldiz ikusi duzuen Deer&Doeren Plantain kamiseta daramat Nosh Organicsen oihalarekin eta Compagnie Mren Susanne Cardigan erakusten dizuet.


En la foto os enseño la archiconocida Plantain de Deer&Doe en una tela de Nosh y la Susanne Cardigan de Compagnie M.



Plantainaren inguruan txaparik ez kar, kar, kar! Bestearen inguruan pare bat gauza; patroiaren gauzarik interesgarriena sakela da, oihala biratuz lortzen dena, horrek bi alde polit dituen oihala erabiltzera bultzatzen zaitu, nik bezela bertsio erreza egiten baduzu noski! Nirearen akabera biesarekin lortzen da eta ez dauka barnekaldean pieza gehiago, hiru pieza baino ez dira (atzeko eta aurrekaldeko biak).

Sobre la Plantain no os voy a meter ninguna chapa, ¡ja, ja, ja! Sobre el cardigan un par de apuntes; lo más interesante del patrón es el bolsillo, si lo haces como yo con la versión simple, necesitas una tela que tenga dos caras bonitas porque se logra girando la tela en ese punto y rematando todo el contorno con bies. De esta forma solo se tienen tres piezas.



Compagnie Mk oso patroi ederrak ditu (pasadan urtean josi nituen culotteak gogoan dituzue? Hemen), emakume zein neskatilentzakoak asko gustatzen zaizkit eta orain puntua gustatzen zaienentzako ere patroiak saltzen dituzte. Baina patroi-etxe honetako argibideekin arazo bat daukat... parkaidazue baina aukera mordoa ematen duten patroiekin ezin dut...puuuuuffffff blokeatu egiten naiz. Gainera pausuz pausuen argazkiak erakusten dituzten argibideak ez zaizkit gustatzen, beharbada nire injieneru ikasketek zerikusia izango dute, baina nik krokisak eta marrazki teknikoak nahiago ditut... diseinatzaile grafiko bat kontratatzea eta krokis dezente batzuk egitea hainbesteko kostua da?¿?¿ beno igual nire gauza baino ez da...¡zer dakit nik!


Compagnie M tiene unos patrones muy chulos (mirar que culottes me marqué el año pasado con uno de sus patrones, aquí), tanto para mujer como para niña, además ahora también venden patrones para tejer. Pero yo tengo un problema con sus instrucciones...ya me perdonaréis pero no puedo con las instrucciones que contienen múltiples opciones...¡me vuelvo loca! Este cardigan puede ser de un montón de maneras....puuuufffff estas cosas me bloquean. Además no sé si es por mi formación en Ingeniería, pero me arreglo mejor con los dibujos técnicos o croquis, las fotos de paso a paso me parecen un rollo...por favor que les den trabajo a los diseñadores gráficos, bueno igual esto solo es cosa mía...¡yo que sé!




Beno eta puntu honetan iada, ia nire sarreran izena zer demontre den galdetzen ariko zarete ezta???? Bada, gabonetan #kedadabilbao2017 egin genuenean, jostun kuadrila bat Rafael Matiasen ibili ginen oihal guztien artean Mirenen laguntzarekin (kaixo Miren! Bertako dendari bat da). Eta puntuzko oihal hau, bati baino gehiagori gustatu zitzaigun eta gainera prezio onean zegoen, bai badakit mika batek dir-dir egiten duenaren atzetik doan antzera, guk ere brillibrillia izugarri gustoko dugula, kar, ka, kar! Orduan Idoiak #lurexparty bat egin behar genuela esan zuen eta klaro nola ez naiz ba animatuko!!!! Pasatu neska hauen blogetatik edo beraien IG tik josi dutena ikusteko ikusteko: Idoia, Nekane, Raquel eta Zuriñe.

Bueno y en este punto más de una pensaréis, ¿y porqué se llama así la entrada de hoy? Resulta que en la #kedadabilbao2017 una cuadrilla de costureras nos juntamos a pasar el día y de paso nos fuimos de compras. En Rafael Matias con la ayuda de Miren (¡Kaixo Miren! es una dependienta de esta tienda), anduvimos fisgando entre telas y descuentos hasta dar con esta que nos gusto a varias. Si lo sé, como las urracas con los brillos, nosotras igual ¡¡¡¡nos encanta el brilli-brilli!!!! Entonces a Idoia se le ocurrio lo de la #lurexparty, y como no yo me apunte sin pensarmelo. Pasaros por el blog de estas costureras o por su IG para ver lo que van a coser: Idoia, Nekane,Raquel y Zuriñe.


Ai ama...brilli brilliak zer izango dut hain gustoko dudala??? Oihala berez alderantziz josi dut, distira gehiegi zuela iruditzen zitzaidanez buelta eman eta distira horiek sakelean eta eskumuturretan utzi ditut, puntu urdina da eta urreko koloreko hariak ditu bilbe osoan zehar. Oiahalaren bilbea nahiko lasaia da eta horrek josterako momentuan ez zidan askorik lagundu, gehienbat biesa jartzerakoan problemak izan nituen ze beste dena overlockarekin josi dudanez...

Madre mía...como me gusta el brilli brilli. La verdad es que he cosido la tela por el revés, tenía demasiado brillo por el derecho así que lo he dejado para el bolsillo y los puños, es un punto azul con hilos dorados por toda la trama. La trama de este tejido no es muy tupida y eso no ayuda en su costura, tuve problemas con el bies pero la remalladora hizo un trabajo genial.




Egun paregabea Zarautz aldean...zeru urdina, itsaso urdina eta erropa urdina...musu handi bat prexioxax!!!!! Asteazkena denez, MIMIn esteka jartzeko aprobetxatzen dut eta Eskuz eginan ere noski!


Un día precioso en Zarautz...cielo azul, mar azul, ropa azul...¡un besazo preciosas! Aprovecho que es miércoles y enlazo con MIMI y Eskuz egina.






6 comments:

  1. Qué chulo lo del bolsillo, me gusta la idea. Y la tela, por el derecho y por el revés.
    Me imagino el cambio que has notado con la remalladora. Es que no hay color... Una chaqueta o una camiseta las coses en nada. ¡Enhorabuena por la compra!

    ReplyDelete
  2. ooohhhhhh!!!! tela izugarri gustatzen zait eta boltsikoen detailea ere! Seguru nago aste hontakoak ez direla argazki horiek. Zeru urdina??? dagoeneko ahaztu zait nolakoa den!

    ReplyDelete
  3. Pues no soy mucho de brilli brilli, pero esa tela es muy bonita y con el cardigan queda genial!!

    ReplyDelete
  4. Te veo genial! Me encanta el conjunto que te has hecho. A mí me pasó lo mismo con la remalladora... y ahora no sé vivir sin ella, aunque coso poco punto... pero las costuras interiores quedan taaaan profesionales!
    Un besote

    ReplyDelete
  5. Me gustan mucho estos bolsillos. Muy buena idea!

    ReplyDelete