2012/01/13

Barikuko modelitoa 1/ Friday´s outfit 1

Astero gustoko dudan modelito bat aurkeztea pentsatu dut. Blogger zale amorratua naizenez, beti izan dut gustoko horrelako aukeraketak egiten dituztenean. Horregaitik nire proposamenak egingo dizkizuet.

I´m going to present you a new weekly post serie: Friday´s outfit. I read a lot of blogs and I always been keen on reading bloggers outfit´s choices. So, I´ll make my proposals from Masustak Eguzkitan.

Mostaza kolorea modan dagoela esaten badut ez zarete batere harrituko. Nik betidanik izan ditut gustoko koloreak, nire armairuan beti izan ditut kolore askotako jantzi eta bestelakoak, baina mostaza koloreko zerbait faltu dut... hau dilema... kar, kar, kar! Beherapenetako nire zerrendan jarriko dut.

If I tell you that mustard color is in fashion, you´ll be not surprised at all. I´ve always liked the colors, my wardrobe is full of colours, but I miss something mustard-colored... what a dilemma ... ha, ha, ha! I´ll put it on my list of sales.


1. Hoss Intropia´s bag
2.Anthropologie´s dress
3.Afra´s Gloves
4.Zen spirit´s coat
5.Audley´s shoes


Outfitaren piezarik garrantzitsuena jantzia da, beste elementu guztiek bere inguruan orbitatzen dute. Baina hala ere bakoitza bere aldetik indar handiko osagaia dela esango nuke, edozein outfit sinple goratuko zukeen pieza. 

Horrelako jantzi bat josi beharko nukeelakoan nago, Audrey Hepburn irudikatzen dut jantzi honekin "Tiffany etxean gosaria" pelikulako eszenaren batean. Baina horretarako tela eta patroi egokia aurkitu beharko nituzke...

Berokia Zen Spiritena da. Zen Spirit marka asko gustatzen zait, etxe hontako pare bat gauza baditut eta aurtengo modeloei begirada bat eman beharko zeniekete.

Zapatak izugarriak dira! Nire amak Audley markako zapatak erregalatu dizkidanetik, flipatu egiten dut beraien proposamenekin (hurrengo batean erakutsiko dizkizuet nire zapatak).

Eskularruak Etsyko denda baten aurkitu ditut, gauza ederrak egiten ditu Afrak.

Eta azkenik Hoss Intropiako boltsoa. Ikusi nuen lehenengo momentutik gustatu zitzaidan, baina Bilboko Hoss dendara joan nintzenean ez zegoen...
Bueno ba gustatu zaizuelakoan asteburu ona izan!

The most important piece of the garment is the dress, all other elements are orbited around. However, each component of the outfit have a high strength, I would say that, pieces would have raised any simple outfit.

I need to sew a dress like this, I´m imagining Audrey Hepburn with this outfit in "Breakfast at Tiffany". But this would be when I´ll find the right fabric and pattern ...
 
The coat is from Zen Spirit. I like very much
Zen Spirit, I´ve a couple of their stuff. You need to take a look at this year's models.

Shoes are great! My mother's gave me a pair of Audley brand shoes and I freak with Audley´s proposals (some day I´ll present you my new shoes).

I found the gloves in an Etsy shop, Afra makes beautiful stuff.

And finally Hoss Intropia´s bag. The first time I saw it I liked it, but when I went to Bilbao´s Hoss shop, it wasn´t ...
Well, I hope you enjoy this post, have a good weekend!



3 comments:

  1. kaixo guapa!!

    zelan?

    pasatu gure blogetik ahal dezunean PRIVATE SALES-ak zer diren ikusteko. Iniziatiba berri bat da poliki poliki jungo gera informatzen. Zu hamen ingurukua izanda agian intesatuko zaizu!!

    www.xarlemcreations.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bertan esan dizuedan bezalaxe, ideia oso ona da! Ia horrelako batean ikusten garen.

      Delete
  2. soineko hori asko gustau jata!!

    ba, gure PRIVATE SALES hoien inguruan gehixo jakin nahi badezu sartu gure blogian ze informazio berrixa igo degu!!

    muxu batt

    www.xarlemcreations.blogspot.com

    ReplyDelete